Teslimat İade

SİPARİŞLER

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.

4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?
Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişim iptal edilmiş. Nasıl bilgi alabilirim?
Siparişim hasarlı ulaştı. Ne yapmalıyım?
Siparişim eksik gönderilmiş. Ne yapmalıyım?
Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?

E BÜLTEN

E-Bülten Üyesi Nasıl Olabilirim?
E-bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor. Ne yapmalıyım?

KARGO VE TESLİMAT

Kargom nerede?
Siparişim ne zaman gelir?
Teslimat ücreti var mı?
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapabilir miyim?
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapabilirim?
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

İADE

İade işlemini nasıl yapabilirim?
Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini mağazalarınızdan yapabilir miyim?
İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?
İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

AYNI GÜN TESLİMAT

Aynı Gün Teslimat hizmetinden nasıl faydalanabilirim?
Hangi gün ve saatlerde Aynı Gün Teslimat hizmetinden faydalanabilirim?
Aynı Gün Teslimat Hangi iller için yapılıyor?
Aynı Gün Teslimat hizmet bedeli ne kadardır?
Adres değişikliği yapabilir miyim?
Kargo takibini nasıl yapabilirim?
Teslimat görevlisi beni adresimde bulamazsa ne olur?

HESABIM

Nasıl üye olabilirim?
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?

ÖDEME

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?
Mevcut indirim kuponumu/kodumu kullanamıyorum?
Satın aldığım ürünü iptal ettikten sonra kullandığım indirim kuponum/kodum hesabıma tekrar yüklenir mi?
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?
3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?
3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım?

FATURA

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?

TIKLA GEL AL (Mağazadan Teslimat)

“Mağazadan Teslimat” sistemi nasıl çalışır?
Siparişimi mağazadan nasıl teslim alabilirim?
Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
Siparişimi ne kadar süre içinde gidip almak zorundayım?
Siparişimi belirlenen süre içerisinde teslim alamazsam siparişime ne işlem yapılır?
Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?
Siparişimin mağazaya teslim edilip, edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?
Ürünü teslim aldığım an itibarı ile iade / değişim yapabilir miyim?
“Mağazadan Teslimat”ı seçtiğim siparişimde teslimat adresini değiştirebilir miyim?

instreet.com.tr HAKKINDA

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Satılan ürünler orjinal mi?
Mağaza bilgilerinize nasıl ulaşabilirim?
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'ne nereden ulaşabilirim?
Gizlilik politikanız nedir?