Sıkça sorulan sorularımızı sizin için listeledik. Cevabını görmek istediğiniz sorunun üzerine tıklamanız yeterli.
 
 

GENEL

Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız

İADE ve DEĞİŞİM

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 30 gün içerisinde size en yakın Türkiye´deki mağazalarımızda yapabilirsiniz. Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır. Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise iade talebiniz için ürünü depo adresimize gönderebilirsiniz.

Depomuzdan ürün değişimi yapılamamaktadır. Değişim amacıyla gönderdiğiniz ürününüz elimize ulaştığında iade alınacak ve ödediğiniz tutar ödeme yapmış olduğunuz şekliyle size iade edilecek, yeni almak istediğiniz ürünü yeniden sipariş vermeniz istenecektir. Ürünü nasıl göndermeniz gerektiğine dair bilgiler aşağıda verilmektedir. Verilen bilgilere uygun hareket ettiğiniz takdirde işleminiz herhangi bir aksaklık yaşanmadan kısa sürede gerçekleştirilecektir. ÜRÜN İADE VEYA DEĞİŞİMİ İÇİN ÜRÜN İLE BİRLİKTE ÜRÜN SEVK İRSALİYESİ YA DA FATURASININ DA FİRMAMIZA TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

İade gönderim adresimiz aşağıdaki gibidir: Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Ekol Mimoza Tesisleri Akse Mah. 552 Sk. Reysaş Çayırova 8 Depo TR-41420 Çayırova - Kocaeli Tel : 0850 290 0 747

İade için ürün gönderimlerinin ARAS KARGO veya MNG KARGO ile kargo ücreti ödemeden gönderilebilir. Anlaşmalı kargo firmalarımız dışında farklı kargo firmaları ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır. Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.

Ürünlerinizi iade için mağazalarımıza teslim edebilirsiniz, ancak mağazalarımızdan kesinlikle herhangi bir ücret iadesi yapılmamaktadır. İade işlemleri online satış birimimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. Kapıda ödeme ile alınan ürünlerin iade tutarının banka hesabınıza yatırılması için hesap bilgilerinizi musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-posta gönderebilir ya da 0850 290 07 47 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak paylaşabilirsiniz.

Kampanyalı ürünlerin iadesinde kampanyaya dahil olan tüm ürünlerin birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi yapılamamaktadır.

Siparişlerinizde yer alan ürünü iade etmeniz veya alışverişten caymanız durumunda, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Alışveriş sırasında ödeme yapılan kredi kartı, bankamatik kartı veya hesap numarasında sorun yaşanmasına bağlı olarak bedel iadesi yapılamadığında, hesap bilgilerinizin sizden yeniden talep edilecektir. Sizden dönüş alınması süresince yaşanabilecek gecikmelerden dolayı iade süresinin uzamasından firmamızın sorumluluğu bulunmamaktadır. Üründe herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma ve kullanılma durumu tespit edildiğinde ürün iade almadan tarafınıza geri gönderilecektir.

Üye giriş yaparak, Hesabım bölümünden Siparişlerimi seçerek iptal etmek isteğiniz siparişi seçip İptal butonuna basarak işleminizi yapabilirsiniz. Ücret iadeniz ödeme şeklinizle aynı olarak gerçekleşmektedir. Siparişinizin faturalandırılmış olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır. Misafir üye olarak gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz ile ilgili iptal talebinizi ise 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

ÜYELİK İŞLEMLERİ

Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Üye girişi” bağlantısına tıklayıp sonrasında açılan ekranda "Üye Ol" seçeneğini seçip gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Sitemize üye olmak için Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.

Alışveriş sitemize üye olmak ücretsizdir.

Üye girişi yapıldıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısına tıklayarak kişisel bilgilerinizi görüntüleyebilir, değişiklik yapabilirsiniz.

Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Üye Girişi" bağlantısına tıkladıktan sonra Üye Girişi sayfamızda bulunan "Şifremi Unuttum" bağlantısına tıklayıp sitemize üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi kutucuğa girerek “Gönder” butonuna tıklayarak yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Üyelik iptal talebinizi 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

Evet, üye olmadan sadece e-posta ve adres bilgileriniz ile alışveriş yapabilirsiniz. Sipariş aşamasında satış sözleşmesini kabul etmeniz gerekmektedir. Üye olmak yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olmanızı sağlar. Üye olmak için tıklayınız.

ALIŞVERİŞ YARDIMI

instreet.com.tr sayfalarındaki ürünlere hızla ulaşabilmeniz için en çok kullanılan yöntemlerden biri "Arama" seçeneğidir. Tüm sayfalarımızda sağ üstte yer alan "Arama" seçeneği, yazdığınız marka ya da ürün kodunu tüm ürün kategorileri arasında arar. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Sitemizden bir ürün beğendiğinizde ve ürünü sipariş vermek istediğinizde ürün resminin sağ tarafında bulunan beden alanından almak istediğiniz ürünün bedenini seçiniz. Daha sonra beden alanının hemen altında yer alan SEPETE EKLE butonuna tıklayınız. Butona tıkladıktan sonra sistem sizi otomatik olarak alışveriş sepetinize yönlendirecektir. Karşınıza üye giriş sayfası gelecektir. Eğer daha önce sitemize üye olduysanız sol bölümde bulunan KULLANICI GİRİŞİ kısmına e-mail ve şifrenizi yazarak giriş yapabilirsiniz. Üyeliğiniz bulunmuyor ise sağ bölümde bulunan YENİ ÜYE bölümüne bilgilerinizi girerek üye olabilirsiniz. Bu bölümde TURUNCU YILDIZ ile belirtilen alanlar, doldurulması zorunlu alanlardır. Diğer alanları dilerseniz boş bırakabilirsiniz. Üyelik oluşturmadan sipariş vermek isterseniz üye olmadan devam et butonu tıklanmalıdır. Üye girişi yaptıktan sonra karşınıza ADRES BİLGİ ekranı gelecektir. Fatura adresi olarak kullanılmak üzere adres defterinizden bir adres seçiniz veya yeni bir adres kaydı ekleyiniz. Alt bölümde siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz kargo adresini seçebileceğiniz alan bulunmaktadır. Buradan istediğiniz adresi tercih edebilirsiniz. Fatura Adresine Gönder bölümünü tıkladığınızda mevcut adresiniz üzerinden işlem gerçekleşecektir. Başka bir adrese göndermek için Başka Adrese Gönder bölümünü tıklayınız ve yeni bir adres kaydı oluşturunuz. “Mağazadan Teslimat” seçeneğini kullanarak size yakın bir mağazamızı seçip siparişinizin mağazamıza teslim edilmesini de sağlayabilirsiniz. Altta bulunan DEVAM butonuna tıklayınız. Böylece ÖDEME sayfasına yönlendirileceksiniz. Kredi kartı ile ödemeyi seçtiğiniz takdirde kredi kartı bilgilerinizi girebileceğiniz bir sayfa gelecektir. Kart bilgilerinizi doğru bir şekilde girdiğinizde, eğer anlaşmalı bankalarımızdan birinin kartını kullanıyor iseniz kullanılabilir taksit seçenekleri sağ bölümde listelenecektir. Taksitli veya peşin ödeme seçeneklerinden birini tercih ettikten sonra SİPARİŞİ ONAYLA butonuna tıklayabilirsiniz. Siparişinizi “Kapıda Ödeme” yöntemi ile oluşturmak istediğinizde ödeme sayfasından “Kapıda Ödeme” seçeneğini seçerek SİPARİŞİ ONAYLA butonuna tıklayabilirsiniz. Siparişinize ait özeti sağ kolonda bulabilirsiniz. Karşınıza siparişinizin alındığına dair bilginin verildiği ve siparişe ait detayların bulunduğu bir sayfa gelecektir. Sipariş onayının çıktısını bu sayfadan alıp, sipariş numaranızı kaydederek siparişinizi izleyebilirsiniz. Kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmişseniz banka tarafından ödemenize onay verilip verilmediği, onay verilmediyse neden verilmediğine ait bilgiler gösterilecektir. Onay verilmemiş ise buradan ödeme adımlarına geri dönerek yeniden ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. Onay verilmiş ise siparişiniz otomatik olarak işleme alınacak ve en kısa sürede ürünleriniz kargoya teslim edilecektir.

Oluşturmuş olduğunuz siparişin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizin iptalini sağlayarak istediğiniz ürünlerin yer aldığı yeni siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Üye giriş yaparak, Hesabım bölümünden Siparişlerimi seçerek iptal etmek isteğiniz siparişi seçip İptal butonuna basarak işleminizi yapabilirsiniz. Ücret iadeniz ödeme şeklinizle aynı olarak gerçekleşmektedir. Siparişinizin faturalandırılmış olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır. Misafir üye olarak gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz ile ilgili iptal talebinizi ise 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-mail göndererek iletebilirsiniz.

İndirim kupon kodunuzu kullanabilmek için öncelikle, alışveriş sitemize üye olmalısınız. Almak istediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra “Sepet” sayfasının alt kısmında yer alan indirim kuponu çubuğuna kupon kodunuzu yazarak “UYGULA” butonuna basarak kuponunuzu kullanabilirsiniz.

ÖDEME ve ÖDEME SEÇENEKLERİ

Sitemizden sipariş ettiğiniz tüm ürünleri aşağıdaki ödeme seçeneklerinden herhangi biri ile gerçekleştirmeniz mümkündür.

Kredi Kartı ve/veya Banka Kartı İle Tek Ödeme

Kredi Kartı İle Taksitli Ödeme

Kapıda Nakit Ödeme

Satın almak istediğiniz ürünlerin seçimini tamamladıktan sonra geleceğiniz ödeme ekranında kredi kartı ile ödeme seçeneğini tercih etmeniz halinde size kredi kartı bilgileriniz sorulacak ve bu bilgiler güvenli bir şekilde bankanıza iletilerek ödeme onayı alınacaktır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde onay anlık olarak alınmakta olup siparişiniz onaylanmaktadır. Kredi kartı bilgilerinizin güvenliği için kredi kartı bilgileriniz kesinlikle sistemimizde kayıt altına alınmamakta, bilgiler direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdite karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır. Sitemizden Türkiye’deki tüm bankaların kredi kartları kullanılarak tek çekim işlem yapılabilmekte, aynı zamanda anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartları kullanılarak taksitli ödeme işlemleri de yapılabilmektedir. Sistemimizden alışveriş yapabilmeniz için kredi kartınızın internetten alışveriş yapmaya açık olması gerekmektedir. Kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerini arayarak kredi kartınızı internetten alışverişe açtırabilirsiniz.

Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulabilmektedir. Taksit imkanı sunan bankalar ve taksit sayılarına ürün sayfasından “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz. Taksitlendirilen vadelere göre bankaların almakta olduğu vade farkı tutarları ürün bedeli üzerine eklenerek ödeme sayfasında gösterilmektedir. Vade farkı oranları bankalara göre değişiklik gösterebilmekte ve bankalar zaman zaman bu oranlarda değişiklik yapabilmektedir. Belirli taksit sayıları için bankalar ile yapılan anlaşmalara göre peşin fiyatına taksit yapılabilmekte, ek bir komisyon alınmadan ödeme taksitlere bölünebilmektedir.

Sitemizden yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

Almak istediğiniz ürün sayfasından “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından anlaşmalı olduğumuz bankaların taksit sayılarına ve taksitli fiyatlarına ulaşarak taksit sayınızı belirleyebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünlerin seçimini tamamladıktan sonra geleceğiniz ödeme ekranında kredi kartı ile ödeme seçeneğini tercih etmeniz halinde size banka kartı bilgileriniz sorulacak ve bu bilgiler güvenli bir şekilde bankanıza iletilerek ödeme onayı alınacaktır. Banka kartı ile yapılan ödemelerde onay anlık olarak alınmakta olup siparişiniz onaylanmaktadır. Banka kartı bilgilerinizin güvenliği için bilgileriniz kesinlikle sistemimizde kayıt altına alınmamakta, bilgiler direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdite karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır. Sitemizden Türkiye’deki tüm bankaların banka kartları kullanılarak tek çekim işlem yapılabilmektedir. Sistemimizden alışveriş yapabilmeniz için banka kartınızın internetten alışveriş yapmaya açık olması gerekmektedir. Banka kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerini arayarak banka kartınızı internetten alışverişe açtırabilirsiniz.

50TL - 500TL arasındaki siparişlerinizde kapıda nakit ödeme seçeneği size sunulacaktır. Siparişlerinize kargo ücretine ek olarak 7,50TL kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılmaktadır. İade işlemlerinde hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır. Kapıda ödeme seçeneğinde sadece nakit ödeme kabul edilmektedir. Kapıda ödeme seçeneğiyle alınan ürünlerin iadesi mağazalarımızdan veya iade adresimize gönderilerek yapılabilir. Kapıda ödeme ile alınan ürünlerin iade tutarının banka hesabınıza yatırılabilmesi için IBAN numaranızı 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızdan veya musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-mail göndererek bize iletebilirsiniz. Mağazalardan nakit iade yapılmamaktadır.

3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.

Ödeme sayfasında, “Kredi Kartı” seçeneğini seçip kredi kartı veya banka kartınızın bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda yer alan “3D Secure ile Öde” seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Ödemeyi Yap” butonuna bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme' ye yönlendirileceksiniz. Bu sayfada alışverişinize ait bilgilerle birlikte "kişisel güvenlik mesajınız (PAM)" ekranda gözükecektir. Bu mesaj sadece siz ve kartınızı size gönderen banka tarafından bilinmektedir. Mesajın ekranda gözüküyor olması kartı tarafınıza gönderen bankanın web sitesine güvenli olarak bağlandığınızı göstermektedir.


Bu sırada kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. "Kişisel Güvence Mesajı" nın size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır. SMS ile gelen şifrenizi 3 dakika içinde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde şifreniz geçersiz olacaktır. Şifrenin geçersiz olması halinde söz konusu ekrandan ikinci bir şifre daha isteyebileceksiniz. Bu şifrenin geçerlilik süresi ise 5 dakika olacaktır. Bir alışveriş işlemi esnasında, en fazla 3 farklı SMS talep edilebilecektir. Aynı şifrenin 3 defa hatalı girilmesi durumunda ise, işleminiz tamamlanamayacaktır. Cep telefonu bilginiz banka sisteminde kayıtlı değilse veya yukarıdaki işlemleri yapmanıza rağmen bir problem yaşıyorsanız lütfen bankanız ile irtibata geçiniz.

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz. Kapalı ise açmak için buradan yardım alabilirsiniz.

TESLİMAT

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Sitemizden yapmış olduğunuz 100 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. 100 TL altı alışverişlerinizde ise 6,99 TL kargo ücreti alınmaktadır. Ayrıca “Kapıda Ödeme” seçeneğini kullanarak oluşturduğunuz siparişlerinizde, 7,50 TL hizmet bedeli uygulanmaktadır.

Bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak, özellikle adrese teslimat yapılamayan doğu bölgelerinde kargo teslimat süresi 5 iş gününe kadar çıkabilmektedir. Ayrıca siparişiniz kargo firma teslim edildiğinde tarafınıza SMS gönderilerek bilgi verilmektedir.

Firmamızın kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Aras Kargo ve Mng Kargo’ dur.

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Çalışmış olduğumuz kargo firması tarafından SMS ile de bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Siparişinizin en geç 10 iş günü içerisinde adresinize ulaşmaması durumunda musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için 0850 290 07 47 numaralı Müşteri hizmetleri hattımızı arayarak ya da musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine talebinizi belirten mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.

Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Ödeme şeklini kapıda ödeme olarak seçtiyseniz sadece fatura tutarını ödemeniz gerekmektedir. Kargo görevlisinin sizden ekstra ücret istemesi durumunda lütfen Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçiniz.

Siparişlerinizi hazırlarken son derece dikkatli davranmaktayız, dolayısıyla normalde böyle bir durumun olmayacağını umuyoruz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda lütfen siparişinizi MNG ya da Aras Kargo ile iade ediniz. Sipariş tutarı ödeme şeklinize göre iade edilecektir. Kapıda ödeme yöntemi ile oluşturduğunuz siparişleriniz için iadeniz banka hesabınıza gerçekleştirilecektir. Hesabınıza ücret iadesinin sağlanması için hesap bilgilerinizi musteriiliskileri@instreet.com.tr adresine e-posta gönderebilir ya da 0850 290 07 47 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak paylaşabilirsiniz.

Siparişleriniz kargoya verildiğinde, tarafınıza gönderilen kargo takip linki ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu hesabınıza giriş yaparak da görebilirsiniz. Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan veya 0850 290 07 47 No'lu telefon hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Sitemizden verilen siparişlerin teslimatı, şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde yapılmaktadır.

Kargo firması; belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir.

E-BÜLTEN

Sayfalarımızın sağ alt köşesinde yer alan e-bülten üyeliği alanından e posta adresinizi girerek üyelik oluşturabilirsiniz. Sitemize daha önceden üyeyseniz, üye girişi yapıldıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısına tıklayarak Haber Bülteni Üyelikleri başlığı seçilerek ‘’E-mail ve Sms Haber Bültenine Üye olmak istiyorum’’ seçeneğini seçip KAYDET butonuna basarak da üyelik oluşturabilirsiniz.

Üye girişi yapıldıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısına tıklayıp Haber Bülteni Üyelikleri başlığından ‘’E-mail ve Sms Haber Bültenine Üye olmak istemiyorum’’ seçeneğini tıklayıp KAYDET butonuna basarak e bülten üyeliğinden çıkabilirsiniz.

ÜRÜN KULLANIM ve BAKIM BİLGİLERİ

Ayakkabılar ayağa uyum sağlayıncaya kadar ilk birkaç giyimde ayağı sıkabilir veya vurabilir. Bu nedenle yeni ayakkabı ile dışarı çıkmadan önce evde giyerek bir kez daha denemekte fayda vardır. Kullanılmış ürünler vurma, sıkma gibi nedenlerden dolayı yenisi ile değiştirilmemektedir. Müşteri memnuniyeti adına rahatsızlık veren bölgeye genel bakım (kalıplama ve yumuşatma vb.) yapılabilmektedir

İç astarı deri ise:  Astarsız veya koyu renk astarlı ve deri mostra kullanılan ayakkabılarda derinin doğallığını bozacak ve ayak sağlığını olumsuz etkileyecek kimyasal maddeler kullanılmadığı için, deri rengi ayaklara ve çoraba çıkabilir. Bu tür durumlarda deri ile aynı renk veya koyu renk çorap giyilmesi ya da ANTI-COLOR yani boya itici spreylerin kullanılmasını tavsiye etmekteyiz.

İç astarı tekstil ise:  İç astarında tekstil malzeme kullanılan ayakkabılarda astar kısmı renklendirilirken herhangi bir kimyasal madde kullanılmadığından dolayı astarın rengi ayakteri ile birlikte ayak ve çoraplara çıkabilmektedir.

Bu durum kullanılan malzemenin doğal yapısından kaynaklanmakta, herhangi bir üretim veya kullanım hatası olarak nitelendirilmemektedir.

Doğal yapıları nedeniyle tüm deri türlerinin lifleri hidrofobik (emici) yüzeylere ve gözeneklere sahiptirler. Bu özelliklerinden dolayı derinin su ile temasında deri üzerinde ıslanma başlar. Temas süreklilik gösterirse su çeker. Yani; tüm deri ayakkabılar, eğer üzerlerinde ‘SU GEÇİRMEZ veya SUYA DAYANIKLI ÖZELLİKTEDİR’ (water resistant / water prof, goretex vb. ) ibaresi ve benzer bir ifade bulunmuyorsa yağmur ve kar suyunu (veya yoldaki göletlerdeki suyu) çekebilir. Bu durum bir üretim hatası sayılmayıp müşterilerimize su itici sprey kullanımı önerilmektedir.

Deri çatlamalarının sebebi; ayakkabıların bir süre kullanımından sonra boya ve temizlik bakım ihtiyacının doğması ve buna bağlı olarak ayakkabının derisinin rengine ve cinsine uygun boya ve malzemelerle bakım ihtiyacı giderilmemesi, kalitesiz boya ve deri cinsine uygun olmayan malzeme kullanımı deri üzerinde çatlamalara neden olmaktadır.

Kullanıldıktan sonra dinlendirilmeyen deri astarlı ayakkabılarda ciltteki yağdan dolayı deri gözeneklerinin kapanması sebebiyle terleme ve bu duruma bağlı olarak koku oluşumu muhtemeldir. İç astarında suni deri ya da tekstil malzeme kullanılan ayakkabılarda ise, kullanım esnasında ayak hava almayacağı için terleme ve koku yapabilir. Bu durumlarda ayakkabının emmiş olduğu terin 24 saat içinde buharlaştığı göz önünde bulundurularak 1 gün ara ile giyilmesi ya da SHOE-DEO yani koku giderici ayakkabı deodorant´ı kullanılması tavsiye edilmektedir.

Lame ya da dore astar kullanılan ürünlerde ayak teri ve sürtünmeden dolayı astarda renk atmaları yaşanabilir. Açık renk astar kullanılan ürünlerde ise, ayak teri ve ciltteki yağdan dolayı zamanla astar kısmında koyulaşma yaşanabilmektedir.

Çocuklar yürümeyi öğrenmeye başlar başlamaz ayakkabı giymelidirler. Ayakkabılar, darbeyi emici lastik/kauçuk tabanlı ve yumuşak olmalı, içerisinde ayağın rahat edebileceği kadar boşluklar olmalıdır.

Süet ayakkabılar süet silgisi ve süet fırçası ile temizlenmelidir. Nubuk ayakkabıların bakımı nubuk silgisi ve nubuk fırçası ile yapılmalıdır. Kösele, nubuk ve süet ayakkabılarınızı yağmurlu havalarda kullanmamaya özen gösteriniz.

Ayakkabınızın derisinin üzerinde ayağınızın yapısına ve kullanım şekline göre kırışıklılar, esnemeler meydana gelebilir. Bu kırışıklıklar ve esnemeler ayağın her esneyişinde (bükümünde) artacaktır. Oluşacak şekil bozuklukları ve kırılmaları önlemek için ayakkabıların kalıp kullanılarak muhafaza edilmesini tavsiye etmekteyiz.